Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

23 sierpnia 2013

Reanimacja storczyka cz. 3

Po długim i męczącym okresie mozolnej pielęgnacji mój storczyk z uszkodzonym stożkiem wzrostu wypuścił nowy korzeń. Jestem prze szczęśliwa, gdyż zajęło mi to przeszło 4 miesiące. Zastanawiam się jak będzie wyglądał jego dalszy wzrost, ponieważ nie jestem pewna jak rozrosną sie jego liście. Jednak nowy korzeń jest dobrym sygnałem, że wszystkie zabiegi, które do tej pory wykonałam dają dobre rezultaty :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz