Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

31 grudnia 2013

Konkurs, konkurs ..... ostatnie godziny

Do końca konkursu pozostały godziny. Wszystkich chętnych zapraszam do udziału. W związku z dużym zainteresowaniem konkursem, postanowiłam w nowym roku przygotować kolejny konkurs, w którym nagrodami będzie zestaw produktów POKON. Zestaw zawierać będzie nawóz, mgiełkę, chusteczki do pielęgnacji liści, pałeczki nawozowe.

Od jutra zaczynamy głosowanie.

Zapraszam do czynnego udziału w głosowaniu

www.mojstorczyk.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz