Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

5 grudnia 2013

Nowa odsłona bloga

Już niedługo zamykam bloga

Dostępny od będzie jedynie pod adresem 


zapraszam 
im 
więcej nas będzie tym lepiej

Za zarejestrowanie się na moim nowym blogu można otrzymać, zupełnie za darmo klispy do storczyków w różnych kolorach

Zapraszam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz