Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

24 maja 2013

Pierwsze pędy storczyka


Mój pierwszy niebieski storczyk szybko przekwitł :( pomimo przycięcia nie odbił i pęd usechł. Po czterech miesiącach zaczął się rozrastać. Początkowo wypuścił kilka pięknych dużych liści :)  co mnie bardzo ucieszyło, bo byłam przekonana, że nic c niego nie będzie. Jednak ku mojemu zaskoczeniu, zaczął wypuszczać nowy pęd i za kilka tygodni będę mogła cieszyć się pięknym niebieskim kwiatem :)



Każdy storczyk rośnie w swoim tempie. Podczas wypuszczania, kwiat traci dużo energii, niektórzy radzą nawozić, ja jednak tego nie robię. Podlewam i zraszam częściej, jak również wystawiam kwiaty na balkon by mogły nacieszyć się wiosennym słońcem:) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz