Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

26 września 2013

Korzenie powietrzne - przycinać czy nie

Korzenie powietrzne jak sama nazwa wskazuję znajdują się na powierzchni storczyka. Jak utrzymać je w dobrej formie, co zrobić gdy jest ich zbyt dużo ?

Już odpowiadam :)

Jeżeli chodzi o moje storczyki to ja nie przycinam powietrznych korzeni. Dbam by były w dobrej formie poprzez codzienne spryskiwanie, ze względu na swoją położenie korzenie narażone są na wysuszenie, dlatego ważne jest aby zapewnić im odpowiednie nawilżenie. natomiast co zrobić gdy korzeni jest zbyt dużo. Taka sytuacja skłania nas do przesadzenia storczyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz