Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

11 września 2013

Osad z kamienia na lisciach storczyka

Podczas nawadniania storczyka, nie zwracamy uwagi na liście. Każdy podlewa według swojego uznania, jednak należny zwrócić uwagę na wygląd liści po takim podlaniu. Często nie zastanawiamy się jaki wpływa ma woda na wygląd rośliny. Po spryskaniu liści możemy zauważyć nieefektowne zacieki na liściach storczyka. Niektóre jesteśmy w stanie usunąć, pozostałe na stałe wpisały się wizualnie liście naszego kwiatu. 
 Często woda w naszych domach nie sprzyja storczykom. Zawsze należy pamiętać aby wodę do podlewania odstawić na dzień lub dwa. Obecnie mamy jesień i jest to dobry moment aby złapać do naczynia deszczówkę, która jest bogata w mikroelementy. Woda ta z pewnością odżywi nasze kwiaty i liście. Jest miękka i na pewno nie pozostawi zacieków. Jednak aby deszczówka była idealna dla orchidei, należy poczekać na większy deszcz, następnie tak zebraną przelewamy do ciemnego zbiorniki i gotowe :)

Uwaga !!!
Sok z cytryny nie jest najlepszym sposobem zmiękczania wody. Przynajmniej takie jest moje zdanie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz