Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

13 listopada 2013

Darmowy poradnik

Jeżeli chcecie otrzymać darmowy poradnik, wystarczy zapisać się do mojego newslettera na www.mojstorczyk.pl


Kupując pierwszego storczyka, nie wiedziałam jak mam się z nim obchodzić. Wiecznie szukałam informacji jak podlewać, przycinać, przesadzać, kiedy i jak nawozić itp. Aby już nie biegać i nie szukać napisałam, krótki mini poradnik, który można sobie przywiesić na tablicy czy lodówce. U mnie jest przywieszony na lodówce i zawsze mam go pod ręką Na dwóch stronach znajdziecie podstawowe informacje o temperaturze, podlewaniu, przesadzaniu itp. Zapraszam na mojego bloga www.mojstorczyk.pl gdzie za darmo pobierzecie mój e-poradnik

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz