Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

1 listopada 2013

Darmowe świąteczne ozdoby i klipsy

Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, dlatego specjalnie dla was przygotowałam własnoręcznie świąteczne gwiazdki, które ozdobią doniczki waszych storczyków.

Wśród osób, które polubią mój profil na Facebooku, otrzymają za darmo, wykonane przeze mnie, świąteczne gwiazdki oraz kolorowe klipsy do storczyków. Zapraszam, każde polubienie będzie dla mnie sygnałem, że mój blog jest w niewielkim stopniu interesujący. 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz