Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

31 października 2013

Muszki ziemiórki

Muszki ziemiórki to małe muszki, które atakują wilgotne podłoże naszych storczyków. Najczęściej pojawiają się wraz z nowym podłożem, w którym ziemiórki złożyły swoje jaja.Larwy ziemiórek są bardzo groźna dla młodych storczyków, bowiem odżywiają się tkankami martwymi powstałymi podczas przycinania storczyka jak równie młodymi korzeniami. Takie działania mogą powodować zniszczenie rośliny, dlatego ważne jest aby w porę zareagować.  Muszki ziemiórki przenoszą również choroby grzybowe, które są zagrożeniem dla wszystkich naszych storczyków. Dlatego postanowiłam zainfekowanego storczyka odizolować od pozostałych.

 

Więcej może cie się dowiedzieć

 http://www.mojstorczyk.pl/muszki-ziemiorki/

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz