Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

1 października 2013

Nawilżanie i nawożenie cz. 2

Dziś mijają trzy miesiące od ostatniego nawożenia, dlatego przyszedł czas na wymianę pałeczek nawozowych, które umożliwiają odpowiednie odżywienie storczyków przez 100 dni. Nie wszyscy polecają te formę wspomagania orchidei, jednak dla mnie jest ona wygodna i oczywiście najważniejsze ... moje storczyki nie narzekają na tę formą nawożenia :)

Będąc na zakupach w sklepie ogrodniczym znalazłam fajną i niedroga mgiełkę do storczyków, która daje ponoć głębokie nawilżenie. Muszę wam powiedzieć, że działa. Ostatnio liście moich niektórych storczyków nie wyglądają dobrze :(  pomarszczyły się i straciły sporo wilgoci. Nie sa już tak sprężyste i soczyście zielone. Jestem pewna, że je troszkę przesuszyłam. Ten stan skłonił mnie do zakupienia preparatu, który mam nadzieję poprawi kondycję pomarszczonych liści.  

Jeszcze dziś postaram się wstawić wam zdjęcie tego preparatu :)  


Poniżej zamieszczam zdjęcia preparatu do spryskiwania liści oraz pałeczki nawozowe :) Komplet tych środków do pielęgnacji storczyków to ok 15 zł. Wystarczy na bardzo długo :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz