Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

16 października 2013

Cambria- temperatura i wilgotność powietrza

Cambria jest storczykiem, który wymaga większej wilgotności powietrza. Powinna ona wynosić ok 50%. Można to zrobić ustawiając doniczkę na tacy wypełnionej keramzytem, który jest nasiąknięty wodą. Jednak storczyka nie ustawiamy bezpośrednia na keramzycie, można położyć ją na odwróconym talerzyku, bądź nakrętkach. Postaram się wam dziś pokazać moją Miltassię na takiej tacy. 

Wilgotność powietrza, można również zwiększyć porannym zraszaniem liści cambri. Ważne jest, aby liście zdążyły przeschnąć do wieczora. Woda powinna odstana i ciepła. 

Uwaga: Zraszanie storczyka powinno odbywać się z dużej wysokości. Nie można doprowadzić do zlania rośliny. Zawsze osuszam miejsca, które są szczególnie narażone na gnicie, tzn stożek wzrosty i kąciki liści.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz