Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

28 października 2013

Czy niebieski zostanie niebieskim

 Kiedy kupowałam niebieskiego storczyka była w siódmym niebie.  Wszystkim się podobał, długo kwitł i cieszył moje oczy. Myślałam, że następne kwitnienie będzie równie piękne,  a kwiaty w odcieniu błękitu będą zdobić mój parapet.  Niestety nie udało się, storczyk oczywiście zakwitł, ale na biało. Rozczarowana byłam strasznie, teraz już nie popełnię tego samego błędu, tzn nie kupie storczyka dla koloru.

 Więcej informacji o storczykach znajdziecie w nowej odsłonie bloga

zapraszam tutaj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz