Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

18 października 2013

Cambria nie kwitnie ? Co robić.

Brak kwitnienia to problem, który dotyczy także mojej Cambri. Długo szukałam informacji na ten temat i wydaje mi się, że głównym powodem braku kwitnienia było słabe nawilżanie.Wilgotność powietrza nie była odpowiednia, dostęp światła, był ograniczony jak również temperatura w której przebywała Cambria była za wysoka.  

Wydawało mi się, że ten gatunek storczyka pielęgnuje się jak zwykłego Phalaneopsisa, jednak się przeliczyłam. Teraz już wiem, jak się nim opiekować. Wprowadziłam zmiany, mam nadzieję, że szybko doczekam się nowego pędu kwiatowego :)

1 komentarz:

  1. Ostatnio w obi były storczyki o takiej nazwie, chyba za 20 zł. Miały inne kwiaty, ale nazwa ta sama.

    OdpowiedzUsuń