Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

4 października 2013

Przewianie storczyka - zapobieganie

Jesienią i zimą muszę pamiętać o przeciągach :)

 Kiedy na zewnątrz temperatura spada poniżej zera, nasze storczyki łatwo przeziębić i tym samy doprowadzić do ich uśmiercenia. Przewianego storczyka raczej nie odratujemy. Jeżeli zauważymy u swojej orchidei szkliste i wiotkie liście, przenieśmy ją w cieplejsze miejsce i zapewnijmy optymalne warunki do jej rozwoju. 

 Storczyk nie zmarznie, jeżeli będziemy unikać przeciągów, a
gdy temperatura spadnie w okolice 0 lub poniżej,odsuńmy go od szyby. Jestem pewna, że tak zabezpieczone storczyki spokojnie przetrwają zimę :)
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz