Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

10 października 2013

Przesadzania ciąg dalszy

Dziś kolejna tura przesadzania. Zostało mi kilka storczyków, które tego wymagają, jednak  nie mogę się do tego zabrać. Tym razem pokarzę jakiego podłoża i keramzytu używam.

Powinno mi pójść szybko, korzenie wyglądają na zdrowe i nie wymagają dużej przycinki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz