Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

24 października 2013

Myslę, że najwyższy czas napisać cos o sobie :)

Cześć,
mam na imię Kamila. Od dwóch lat hoduję storczyki. Bywało ciężko. Zanim dobrze się poznaliśmy, mieliśmy okresy przesuszenia, podtopienia, przeżyliśmy również atak wełnowców. Jednak dzielnie daliśmy radę. Dziś moje storczyki są w etapie wzrostu i już niedługo moje oczy będą cieszyć się pięknym kwiatem.

Storczyki fascynują mnie od dawna. Codziennie się im przyglądam, fotografuję (wychodzi mi to raz lepiej, raz gorzej ), muszę przyznać, że są one moją pasją.  Moja kolekcja ciągle się powiększa, nie jestem w stanie oprzeć się pokusie zakupu kolejnych orchidei.

Ten stan rzeczy skłonił mnie do prowadzenia bloga, który choć w niewielkim stopniu pomoże wam poznać Storczyki.  W swoim blogowym pamiętniku opisałam pochodzenie i podstawowe warunki hodowli storczyka oraz kila wskazówek, które pomogą amatorom takim jak ja pielęgnować te niezwykłe kwiaty.

Jeżeli chcesz się ze mną skontaktować, napisz do mnie na adres e-mail: jacakkamila@gmail.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz