Nowy wygląd bloga

Już jest !!!

Nowy wygląd bloga, który mam nadzieję będzie bardziej czytelny dla was i dla mnie :) jest już dostępny.

Zapraszam was do odwiedzenia mojej nowej odsłony blogowego pamiętnika storczyka

Zapraszam do zapisania się do mojego newslettera. Zapisując się otrzymacie darmowy poradnik, w którym zawarłam wszystkie problemy, które dotknęły moje storczyki.

Zapraszam również do udziału w konkursach. Dziś został rozstrzygnięty konkurs, w którym do wygrania był storczyk.

NOWY KONKURS

do wygrania zestaw pałeczek nawozowych firmy VILMORIN

http://www.mojstorczyk.pl/konkurs-noworoczny/

15 listopada 2013

Zmiany na liściach ... przycinać czy nie ?

Zmiany na liściach. Kiedy zauważymy widoczne zmiany na liściach naszego storczyka, nie powinniśmy od razu panikować.  Przyczyn zmian na liściach może być bardzo dużo, od mechanicznych do chorobowych.  Za nim sięgniemy do radykalnych środków, mam tu na myśli przycięcie liści, poobserwujmy, pozwoli nam to ustalić czy zmiana się powiększa czy się zatrzymała.

Więcej informacji tym artykule na nowym forum

http://www.mojstorczyk.pl/zmiany-na-lisciach/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz